fredag den 19. juli 2013

Kastanjehegn

Luna min skønne lille petit basset griffon vendeen, har fundet et hul eller selv gravet, det så de sidste mange dage har jeg været ophængt med dels at finde hende og holde hende hjemme. Når hun har haft ro til at smutte ud er det fordi jeg har været optaget af at gøre min terrasse færdig , arbejdet med træolie og strygene bevægelser er meget langsommeligt, skønt og meditativt, arbejdet med 2 olier en pensel på langt skaft og en moppe til at tørre overflødigt olie af med så overfladen ikke blev lakagtig.


Nu er den færdig og her dufter skønt af friskt olie! Som at være på en træbåd, med susende hav omkring sig, suset kommer fra vinden i det store piletræ.


Tiden er der nu til at få pudset roserne, for at sikre så smukt flor som muligt, har gødet dem sidste gang og overvejer nu at begynde vandingen af dem der står i haven og på skråningerne.indtil nu har jeg kun vandet terrassehaven, men det er ved gud så tørt at der snart ikke er mere vand i søen.
Alchymisten  på retur, men den er stadig  smuk

Lillehunden Luna og nu med snor

Golden celebration i hvile
Og nu til hegn
 
Man så lige halen af en meget ivrig og målrettet hund ! 

Så må det være tid til at komme ud og se på lidt planter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar