fredag den 12. juli 2013

Morgenstund har guld i mund!

Det første der møder mine øjne når jeg vågner er roserne uden for mit soveværelse vindue

Dernæst går turen ud på terrassen, mens kaffevandet koger for jeg skal lige se hvad der er sket i løbet af natten, står roserne som igår? er der flere der smiler til mig og ja minsandten om ikke jeg falder i svime over min have omkring huset nogle vil nok kalde det en forhave, men jeg har altid regnet det for at være en del af min have. Det er som resten af haven en have i evig forandring, jeg elsker at være en del af havens liv

 Menjarosen  er så smuk som aldrig før stor og frodig, tunge klaser af blomster får de stærke stængler til at bøje på smukkeste vis!


 
De kæmpe høstanemoner er ved at fylde hele bedet og den første er sprunget ud og varsler hvad der fra nu kommer til at blive et pragtsyn i den næste måned


Men nu til morgenkaffen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar