fredag den 12. juli 2013

Træværk og meditation!

Så er det tid til terrasse haven, som ud over de mange potter, også har et trægulv på 60 kvadratmeter samt plankeværket rundt om.Den høje terrasse hvorfra man kan skue ud over hele grunden minder lidt om et dæk på et stort skib,så der skal laves små lækre anretninger for at hygge, det er nu fint, men det lidt mere krævende er der skal males plankeværk, billede før og efter,og så er der lige 13 af dem;) jeg bruger det som en slags meditation men jeg arbejder! Når det er gjort og det tager vel 1-2 dage så er der gulvet der skal have sin olie, vakler altid imellem om jeg skal bevare det slidte look eller holde det med diverse plejemidler, vælger nu det sidste så det ikke forsvinder mellem hænderne på mig.gulvet tager vel også 1-2 dage igen mediterer jeg mig igennem:)
Efter træbeskyttelse 
Før 
Den lille terrasseoase!
Og nu tilbage til arbejdet;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar