onsdag den 24. juli 2013

Sten i haven

Bag mit hus mod syd har jeg et skønt område som er ved at udvikle sig, der er stenhuset som vi altid har kaldt det i familien, tror det har været et frostfrit rum til opbevaring af sommerens afgrøder i tidligere tider!
Det er lavt og man kan ikke stå op i det. Det er skønne sten og det giver en god sjæl til haven!


Her ser du også en trappe i gamle sten, det er ved stille og roligt at forandre sig, det falder ned.

Vejen om til indsatsområdet

Se her er det vigtigste indsatsområde, væggen skal grovpudses, og der skal laves et højt stengærde, væg, hvordan ved jeg ikke lige nu, men det kan blive så flot, og så kunne der være en fontaine for det er et skyggeområde , pga naboens store grantræer som jeg holder meget af, så længe de tillader sol på min hævede sydterrasse.

Og så neden for sydterrassen en renovering af et gammelt stengærde
Den hævede sydterrasse


Renoveret i fremtid stengærde 
Hov der kom lige en åkande ind fra højre


Og her skal være flere åkander
Guldsmedende virrer rundt og har meget travlt!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar